неділя, 16 грудня 2012 р.

Хто я?

"Наївна дівчинка з села, яка думає, що стане журналістом, отримавши дилом через 5 років"(
"Тиха, але цікава."
"Зациклена на багатьох речах, тобою легко маніпулювати"
"Занадто правильна"

   Жаль, що багато хто думає ще й інші речі, які я просто не маю сил викласти, але ж ніхто не знає наспрвді хто я. Вони не знають з чого я вибиралась, як важко мені досягати своєї мети, я стараюся з усіх сил, і крок за кроком помаленько і я обов'язково дійду до неї, незважаючи ні на що.
   І якщо одна людина зробить іншу щасливою, то весь світ буде щасливим, і життя прожите немарно, і якщо я комусь все-таки принесу щастя, значить і моє життя  комусь потрібне.
   Я ніколи не шкодуватиму про те,що навчаюсь, і все життя за цю можливість буду вдячна своїм батькам, які зробили все для того, аби я мала гарну освіту. І мені байдуже до всіх, лиш би не впасти низко в їхніх очах.
   

Немає коментарів:

Дописати коментар