вівторок, 20 листопада 2012 р.

Переживання перед майбутнім

Важко, важко, важко... Ще крок і я зірвуся  упаду в пропасть, але ні ще щось тримає мене тут... я ще живу, а не просто існую. Я відчуваю як легенько огортає мене вітерець і ніжно-ніжно хтось, наче шепоче мені: "Я ніколи не покину тебе, я завжди триматиму тебе за руку.
Ти зрозумієш, що все не так страшно і тобі все під силу . Ти тільки тримайся хоч із останніх сил тримайся, а я завжди буду з тобою."  І я вже майже повернулася , але відчуваю , що все ще на краю, і якщо ця маленька невидима сила не буде тримати, тоді мене не буде.
  Я знаю це мій ангел тримає мене огортає крилами і не дає мені падати, навіть , коли я спіткнусь він подасть мені руку і підніме.
Хай Ангел-охоронць рятує всіх нас від біди.

    

Немає коментарів:

Дописати коментар