неділя, 4 листопада 2012 р.

Я ЛЮБЛЮ ТЕБЕ МІЙ БОЙКІВСЬКИЙ КРАЮ



Я люблю тебе мій бойківський краю,
За твої поля і ліси,
За те, що горю і згораю
Від безмежності цьої краси

Я люблю тебе Батьківщино,
За ці ріки і гори.
Я люблю тебе безневинно
За безкраї карпатські простори.

Люблю тебе моя матінко-земле
За широкі дороги й вузенькі стежини,
За повітря таке свіже і тепле,
За турботу і ласку моєї родини.

Я люблю тебе геть за все,
За добро і за щирість ,
За те, що зростив мене
І завжди плекав в мені милість.

Я люблю тебе дуже сильно
За спів солов’я у гаю
За те, що почуваюсь тут справді вільно,
За те, що я рухаюсь , а не стою.

За барви голубого неба,
За людяність людського серця,
За щастя, якого всім так треба,
За чистоту карпатського джерельця.

Веселочку після дощу
В ясній блакиті,
За смак мамусиного борщу
І неземної насолоди миті.

Ти додаєш мені сил,
Коли мені важко йти.
Ти , наче вітер без крил
Помагаєш сягнути мети.


Ти не осуджуєш  і не забороняєш
Бути такою ,якою я є,
А просто без зобов’язань мене чекаєш
На багате подвір’я своє.

Хоч як я далеко
Я вірю і знаю
Не буває ніде так легко,
Як у ріднім бойківськім краю.  

Немає коментарів:

Дописати коментар