середа, 15 квітня 2015 р.

Скажи мені чому так вийшло?
Чому терплю я стільки мук?
Ми вже воюєм більше й більше,
А ти не бачиш, тобі все сходить з рук!
Ти ж мені клявся й присягався
Що більше вже не будеш, ні!
Знаєш: я не продамся і не здамся
Я вже втомився жити у ярмі.
Скажи: чому так сильно мучиш ти мене
Сибірським холодом, нещадним голодом?
Свята моя земля тебе кляне
Розвіяним солдатським порохом!
А посивіла мама стогне й плаче
Вона давно уже одна, як та билина.
Вона навік тебе осудить «небораче»,
Бо через тебе втратила і батька й сина.
Я так любив тебе, а ти ножа уткнув у спину,
А він, здається, ранив в саме серце.
Скажи: навіщо нищиш Україну,
Навіщо тобі ріки крові на земельці.
Ти досі бавишся у цифри
Ділиш мене на Захід і Схід
Та надії мої ще не зникли
Я захищу себе, від твоїх бід.
І.Ф. 21.12.14

Немає коментарів:

Дописати коментар