середа, 20 лютого 2013 р.

Мій ти, найкращий друг,
Рятуєш від усіх недуг,
Захищаєш і не даєш упасти
Мені, в глибини мороку й пропасти.
У серці ти завжди зі мною,
І хоч нема ніде спокою,
Ти знаєш вихід
І мене ведеш по- тихи.
Мій найрідніший брате,
З тобою у руках завжди будем тримати,
Шматочок щастя, єдності, братерства,
І тої дружби, що не купити і за цента.
Ти ніколи-ніколи мене не зрадиш
На чужий бік не станеш
Найчистіша і рідна душа
Для нас все життя, а може й вічність ціла.
Ти допомагаєш мені жити
Й дорогу в майбутнє творити,
Коли ти мовчиш і я мовчу
Я з тобою теж мовчанням говорю.
Ти розумієш все без слів
Хай буде так як ти б хотів,
Бо лиш для тебе все на світі
Але ще можна трохи неба прихилити)


**Для тебе мій рідний братику))) мій накращий друже***)))

усе лише для тебе))))

Немає коментарів:

Дописати коментар