понеділок, 11 лютого 2013 р.

Львів, чому ти мене не любиш?


   Ось і знову потрібно повертатися у місто величі, краси, історії - місто лева. Воно вже так близько… за вікном минаю сотні кілометрів, тисячі будинків, але розумію, так треба. Обов’язок і мрія кличуть і манять мене за собою і я йду, як вірний раб,який проданий і відданий своєму пану всім своїм єством.

   Львів, ти не любиш мене!!! Від самого початку ти не прийняв мене і я зрозуміла, що за місце у твоїх розкішних історичних просторах, на твоїх вулицях мені доведеться боротися, або здатися, але я не з тих, хто так швидко зневірюється і відмовляється від своїх бажань. Тут я вільна у всіх сенсах цього слова, але й невільниця всіх своїх комплексів, недоліків, іноді здається, що в мене їх занадто багато так, що боюсь навіть ворухнутися неправильно.
 Львів, чому ти хоча б на хвилиночку не хочеш мені піддатися? Чому закриваєш пере до мною свої двері, не впускаєш у ритм свого шумного і рухливого життя? Сподіваюсь ти звикнеш до мене, а я до тебе, зрештою нам разом бути ще довгих чотири з половиною роки тож давай станемо друзями.)))

Немає коментарів:

Дописати коментар